مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 15:152023-01-14سياسي

دانش بنیان شدن اقتصاد روستایی را متحول می کند


باید ظرفیت های بالقوه روستاها از طریق دانش بنیان کردن فعالیت های مورد نظر به مرحله شکوفایی و بالندگی برسد و در این میان اقتصاد روستایی را متحول کند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: باید ظرفیت های بالقوه روستاها از طریق دانش بنیان کردن فعالیت های مورد نظر به مرحله شکوفایی و بالندگی برسد و در این میان اقتصاد روستایی را متحول کند.

اسدالله عباسی امروز، 24 دی ماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان، با اشاره به نقش و جایگاه روش شناسی و برنامه جامع در جهت تحقق پایدار، اظهار کرد: براساس سند آمایش سرزمینی و اسناد بالادستی توسعه، آبادی روستاها امری مهم و ضروری و مورد توجه دولت مردمی و انقلابی است.

وی با تاکید بر لزوم ارائه راهکارهای هوشمندانه، جامع و آینده نگر برای توسعه روستاهای گیلان تصریح کرد: راهکارها باید به گونه ای باشد که ضمن توانمندسازی جامعه روستایی، منجر به افزایش امکانات موجود در روستا و در دسترس کردن خدمات مورد نیاز برای روستاییان شود.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: باید ظرفیت های بالقوه روستاها از طریق دانش بنیان کردن فعالیت های مورد نظر به مرحله شکوفایی و بالندگی برسد و در این میان اقتصاد روستایی را متحول کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان شدن اقتصاد روستایی را متحول می کند

دانش بنیان شدن اقتصاد روستایی را متحول می کند